Zobrazeno 1 - 10
of 849
pro vyhledávání: '"García-Moya A"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Apr 01. 27(2), 220-242.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48766172
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 27, Iss 2, Pp 220-242 (2024)
This paper is devoted to the design, description and validation of the Android application TEAtreves, which focuses on structured arithmetic problem-solving for students with autism spectrum disorder (ASD). The application contains multiple adaptatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64a898cd951f488ea532a4e8be2bacf8
Autor:
Gerardo Armando Aguado-Santacruz, Ph.D., Jesús Manuel Arreola-Tostado, Ph.D., César Aguirre-Mancilla, Ph.D., Edmundo García-Moya, Ph.D.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 7, Pp e28750- (2024)
The utilization of a novel (systemic) biofertilizer containing Pseudomonas fluorescens, Azospirillum brasilense, and Bacillus subtilis and possessing the technology to facilitate the entry of bacteria through the stomata, was evaluated at three local
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3178fdfd7966468b96a4fdca132f9cd3
Autor:
Aguado-Santacruz, Gerardo Armando, Arreola-Tostado, Jesús Manuel, Aguirre-Mancilla, César, García-Moya, Edmundo
Publikováno v:
In Heliyon 15 April 2024 10(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodriguez, Sinai Mariana Manzo, Rosas, Héctor González, de los Santos, Gabino Garcia, Garcia-Moya, Edmundo, Espinosa-Hernández, Vicente, Torres, Tarsicio Corona, Robledo-Paz, Alejandrina
Publikováno v:
Caldasia, 2022 May 01. 44(2), 209-220.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48676820
Publikováno v:
Avances de Investigación en Educación Matemática, Iss 24 (2023)
En esta investigación identificamos las estrategias del alumnado con autismo cuando resuelve un problema de permutaciones sin repetición. Participaron ocho estudiantes vinculados con distintos niveles educativos y modalidades de escolarización. Po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4594047f7a3347b8a1cff2f4cabbbd25
Publikováno v:
In Journal of School Psychology August 2023 99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.