Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"García Gil, Desirée"'
Autor:
García-Gil, Desirée1 desiree.garcia@edu.ucm.es, Cuervo, Laura1, Bonastre, Carolina1, Camilli, Celia1
Publikováno v:
Harmonia: Journal of Arts Research & Education. Jun2024, Vol. 24 Issue 1, p105-121. 17p.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2021 71
Publikováno v:
Revista Electrónica de LEEME - Electronic Journal of Music in Education. 2022, Vol. 50, p67-92. 26p.
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2017 Sep 01. 75(268), 415-431.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26379286
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2017 237:57-63
Autor:
Pérez-Colodrero, Consuelo1, García-Gil, Desirée2
Publikováno v:
Hispanic Research Journal. Feb2022, Vol. 23 Issue 1, p24-38. 15p.
Publikováno v:
Music Education Research. Mar2021, Vol. 23 Issue 1, p77-89. 13p.
Autor:
García-Gil, Desirée, Bonastre Vallés, Carolina, Avilés-Villarroel, Carlos, Ramón-Otero, Irene
The Kahoot! platform has been shown to be versatile, easily accessible and user-friendly. According to the scientific literature, the platform is more widely used in theoretical subjects and less employed in more practical disciplines. In this study,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1371::e9903ae660ceaf062ac008f4f573f190
https://doi.org/10.51698/aloma.2022.40.1.45-54
https://doi.org/10.51698/aloma.2022.40.1.45-54
Autor:
de las Heras Fernández, Rosa1 rosa.heras@unir.net, García Gil, Desirée2
Publikováno v:
Revista Electrónica de LEEME - Electronic Journal of Music in Education. 2019, Issue 43, p50-73. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.