Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"García Coni, Ana"'
Autor:
Gelpi-Trudo, Rosario, Vernucci, Santiago, García-Coni, Ana Virginia, López-Morales, Hernán, Canet-Juric, Lorena
Publikováno v:
In Cognitive Development April-June 2024 70
Autor:
Vernucci, Santiago1,2,3 (AUTHOR) santiagovernucci@conicet.gov.ar, García-Coni, Ana1,2,3 (AUTHOR), Zamora, Eliana Vanesa1,2,3 (AUTHOR), Gelpi-Trudo, Rosario1,2,3 (AUTHOR), Andrés, María Laura1,2,3 (AUTHOR), Canet-Juric, Lorena1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2023, Vol. 24 Issue 3, p420-437. 18p.
Publikováno v:
In Cognitive Development October-December 2019 52
Autor:
García Coni, Ana, Saldi, Lucía Belén, Villarramos, Clara, Andrés, María Laura, Canet Juric, Lorena
Publikováno v:
Actualidades en Psicología; Vol. 36 No. 133 (2022): Actualidades en Psicología (Current Trends in Psychology) Continuous publication July-December (current issue); 42-57
Actualidades en Psicología; Vol. 36 Núm. 133 (2022): Actualidades en Psicología Publicación continua (julio-diciembre) Número en curso; 42-57
Actualidades en Psicología; v. 36 n. 133 (2022): Actualidades en Psicología (julho-dezembro) Continuous publication (current issue); 42-57
Actualidades en Psicología; Vol. 36 N.º 133 (2022): Actualidades en Psicología Publicación continua (julio-diciembre) Número en curso; 42-57
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Actualidades en Psicología; Vol. 36 Núm. 133 (2022): Actualidades en Psicología Publicación continua (julio-diciembre) Número en curso; 42-57
Actualidades en Psicología; v. 36 n. 133 (2022): Actualidades en Psicología (julho-dezembro) Continuous publication (current issue); 42-57
Actualidades en Psicología; Vol. 36 N.º 133 (2022): Actualidades en Psicología Publicación continua (julio-diciembre) Número en curso; 42-57
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Objective. The aim of the paper was to study the relation between mindset and reading comprehension and arithmetic performance of 247 students aged 9 to 12 years from two schools in Argentina. Method. Participants were asked to complete a questionnai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::fe8e369ee56e7e45fc819787847a6e67
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/actualidades/article/view/45774
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/actualidades/article/view/45774
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Liberabit; ene-jun2023, Vol. 29 Issue 1, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrés, María Laura, Canet‐Juric, Lorena, García‐Coni, Ana, Olsen, Cintia Daniela, Vernucci, Santiago, Galli, Juan Ignacio, Introzzi, Isabel, Richaud, María Cristina
Publikováno v:
Mind, Brain & Education; Aug2022, Vol. 16 Issue 3, p197-208, 12p, 5 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.