Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"García‐de‐Frutos, Nieves"'
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 15, Issue 1, pp. 86-103.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-11-2019-0181
Autor:
Ortega‐Egea, José Manuel1 (AUTHOR) jmortega@ual.es, García‐de‐Frutos, Nieves1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Sep2023, Vol. 47 Issue 5, p1927-1949. 23p. 5 Diagrams, 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
Estrella-Ramón, Antonia, García-de-Frutos, Nieves, Ortega-Egea, José Manuel, Segovia-López, Cristina
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications July-August 2019 36
Autor:
Lasarov, Wassili, Mai, Robert, García de Frutos, Nieves, Egea, José Manuel Ortega, Hoffmann, Stefan
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing June 2019 36(2):281-305
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2018 Mar 01. 148(2), 411-435.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45022449
Autor:
Antolín-López, Raquel, Céspedes-Lorente, José, García-de-Frutos, Nieves, Martínez-del-Río, Javier, Pérez-Valls, Miguel
Publikováno v:
In Technovation July-August 2015 41-42:25-37
Autor:
Ortega‐Egea, José Manuel1 (AUTHOR) jmortega@ual.es, García‐de‐Frutos, Nieves1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Sep2021, Vol. 20 Issue 5, p1164-1178. 15p.
Autor:
Ortega Egea, José M.1 (AUTHOR) jmortega@ual.es, García de Frutos, Nieves1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Feb2020, Vol. 37 Issue 2, p308-325. 18p. 9 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Jun2015, Vol. 35 Issue 2, p167-186. 20p.