Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Garbinsky, Emily N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garbinsky, Emily N. (AUTHOR) eng26@cornell.edu, Klesse, Anne-Kathrin (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2021, Vol. 58 Issue 4, p705-720. 16p. 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Garbinsky, Emily N. (AUTHOR) egarbins@nd.edu, Mead, Nicole L. (AUTHOR), Gregg, Daniel (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2021, Vol. 85 Issue 3, p97-112. 16p. 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Garbinsky, Emily N1 (AUTHOR), Gladstone, Joe J2 (AUTHOR), Nikolova, Hristina3 (AUTHOR) hristina.nikolova@bc.edu, Olson, Jenny G4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2020, Vol. 47 Issue 1, p1-24. 24p. 1 Diagram, 6 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GARBINSKY, EMILY N.1 (AUTHOR) garbinsky_emily@gsb.stanford.edu, KLESSE, ANNE-KATHRIN2 (AUTHOR) A.K.Klesse@uvt.nl, AAKER, JENNIFER3 (AUTHOR) jaaker@stanford.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2014, Vol. 41 Issue 3, p610-623. 14p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 3 Graphs.
Publikováno v:
In Appetite 1 January 2014 72:59-65
Publikováno v:
Psychological Science, 2014 Jul 01. 25(7), 1466-1474.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24543572
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2012 Apr 01. 22(2), 191-194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046555