Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Garberoglio, Carrie Lou"'
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2020 Jul 01. 165(3), 369-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26983947
Autor:
Garberoglio, Carrie Lou
Deaf individuals’ relationship with English has historically been problematic, in large part because of the lack of full accessibility to the language. However, language takes up not only communicative space, but also psychological space in our liv
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/23528
Autor:
Garberoglio, Carrie Lou
Computer-mediated communication (CMC) has been shown to facilitate positive outcomes in language learning environments, including greater motivation, positive attitudes, and increased interactive quantity and quality of language use. This study posit
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/19955
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2016 Jan 01. 161(2), 115-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26235257
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2014 Jan 01. 19(1), 50-67.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/deafed/ent038
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Deaf Education : Contexts, Challenges, and Considerations, 2017.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190455651.003.0017
Autor:
Garberoglio, Carrie Lou, author
Publikováno v:
Research in Deaf Education : Contexts, Challenges, and Considerations, 2017.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190455651.003.0006
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2012 Jul 01. 17(3), 367-383.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26372294
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2011 Apr 01. 16(2), 198-211.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/deafed/enq053