Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Gao, Yunjiao"'
Publikováno v:
Phys. Scripta 99 (2024) 9, 095022
It is well-known that the mass of a non-asymptotically flat spacetime cannot be uniquely defined. Some mass formulas for the Kerr-AdS black hole have been found and used in studying black hole thermodynamics. However, the derivations usually need a b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.10290
Autor:
Gao, Yunjiao, Gao, Sijie
We test the weak cosmic censorship conjecture for magnetized Kerr-Newman spacetime via the method of injecting a test particle. Hence, we need to know how the black hole's parameters change when a test particle enters the horizon. This was an unresol
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.00703
Publikováno v:
Phys. Lett. B, 817, 136303 (2021)
The new version of the gedanken experiments proposed by Sorce and Wald are designed to test the validity of the weak cosmic censorship conjecture (WCCC) by overspinning or overcharging the Kerr-Newman black hole in Einstein-Maxwell gravity. Following
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.09385
Autor:
Jiang, Jie, Gao, Yunjiao
Publikováno v:
Phys. Rev. D 101, 084005 (2020)
Recently, Li and Bambi proposed a hypothesis that the event horizon of a regular black hole can be destroyed because these objects have no gravitational singularity and therefore they are not protected by the weak cosmic censorship conjecture (WCCC).
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.07501
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies; Sep2024, Vol. 33 Issue 9, p2758-2772, 15p
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review January 2020 108
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review July 2019 102:158-168
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review October 2018 93:79-87