Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Gantare A"'
Autor:
Chahbounia, Rabia, Gantare, Abdellah
Publikováno v:
Journal of Integrated Care, 2024, Vol. 32, Issue 4, pp. 375-393.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JICA-11-2023-0079
Autor:
Ammari Nada, Gantare Abdellah
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 119, p 05003 (2021)
Nursing is a major pillar for the achievement of national and global health goals, with a plethora of research documenting the effect of the state of nursing professional identity on different outcomes such as the quality of care, worker retention, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b92280fcf858478bbeb734efa407b52d
Autor:
Azzouzi, Widad, Gantare, Abdellah
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing October 2024 19(4):e624-e629
Autor:
Widad, Azzouzi, Abdellah, Gantare
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing April 2024 19(2):e344-e349
Autor:
Rabia Chahbounia, Abdellah Gantare
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 13, Iss 3, Pp 1077-1089 (2023)
(1) Background: Emergency and intensive care nurses are among the health professionals most exposed to occupational health issues such as stress and burnout, etc. Coaching has been considered a useful preventative strategy to provide better support f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ece136f36714a9c89cf40a3e41c42ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rabia Chahbounia, Abdellah Gantare
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 179-193 (2023)
(1) Background: Emergency nurses are more exposed to a wider range of stressors, resulting in higher levels of burnout, reducing the quality of nursing care, and decreasing job satisfaction compared with other peers in other nursing departments. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39f8129ba1fb4deb95bb855b054f3422
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education and Health Promotion, Vol 13, Iss 1, Pp 47-47 (2024)
BACKGROUND: This study tried to make a quantitative and qualitative review of the scientific production of the mobilization of critical thinking in nursing and midwifery learning. MATERIALS AND METHODS: The search was carried out in the “Web of Sci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a256673acb7247f38d6540a425dd914e