Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Gann, Candace"'
Autor:
Gann, Candace J.
This study examined the effectiveness of function-based interventions applied within a school for the deaf. The participants were elementary-aged males diagnosed as deaf or hard of hearing (D/HH) who exhibited chronic off-task behaviors throughout th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/316774
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2019 Nov 01. 42(4), 469-488.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26797138
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities March 2018 74:57-71
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2016 Nov 01. 39(4), 445-466.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44684120
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2015 Sep 01. 50(3), 264-277.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24827509
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2015 Jul 01. 20(3), 252-265.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26172543
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice (Springer Science & Business Media B.V.); Mar2020, Vol. 13 Issue 1, p270-281, 12p
Autor:
Gann, Candace J., Hartzell, Rebecca I.
Publikováno v:
Dimensions of Early Childhood; 2017, Vol. 45 Issue 3, p24-30, 7p, 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph
Autor:
Gann, Candace J., Umbreit, John
Publikováno v:
Evidence-Based Communication Assessment & Intervention; Sep-Dec2017, Vol. 11 Issue 3/4, p135-140, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.