Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Gangl, Melanie"'
Autor:
Gangl, Melanie, Moll, Kristina, Banfi, Chiara, Huber, Stefan, Schulte-Körne, Gerd, Landerl, Karin
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology October 2018 174:150-169
Autor:
Kemény, Ferenc, Banfi, Chiara, Gangl, Melanie, Perchtold, Corinna M., Papousek, Ilona, Moll, Kristina, Landerl, Karin
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology August 2018 130:53-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gangl, Melanie, Moll, Kristina, Jones, Manon W., Banfi, Chiara, Schulte-Körne, Gerd, Landerl, Karin
Publikováno v:
Scientific Studies of Reading
Dyslexia in consistent orthographies like German is characterized by dysfluent reading, which is often assumed to result from failure to build up an orthographic lexicon and overreliance on decoding. However, earlier evidence indicates effects of lex
Autor:
Banfi, Chiara, Kemény, Ferenc, Gangl, Melanie, Schulte-Körne, Gerd, Moll, Kristina, Landerl, Karin
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 13, Iss 6, p e0198903 (2018)
PLoS ONE, Vol 13, Iss 6, p e0198903 (2018)
An impairment in the visual attention span (VAS) has been suggested to hamper reading performance of individuals with dyslexia. It is not clear, however, if the very nature of the deficit is visual or verbal and, importantly, if it affects spelling s
Autor:
Gangl, Melanie
Arbeit an der Bibliothek noch nicht eingelangt - Daten nicht geprüft Abweichender Titel laut Übersetzung des Verfassers/der Verfasserin Karl-Franzens-Universität Graz, Dissertation, 2018
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::2b2606d99cc89495f077605b76b9289c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.