Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Gandolfi, Haira"'
Autor:
Daly, Caroline, Glegg, Polly, Stiasny, Beth, Hardman, Mark, Taylor, Becky, Pillinger, Claire, Gandolfi, Haira
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2023, Vol. 12, Issue 4, pp. 350-365.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-10-2022-0090
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UnicampUniversidade Estadual de CampinasUNICAMP.
Orientador: Silvia Fernanda de Mendonça Figueirôa
Dissertação (mestrado) - Universidade Estadual de Campinas, Faculdade de Educação
Made available in DSpace on 2018-08-27T07:23:20Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Gandolfi_HairaEmanuela_M.
Dissertação (mestrado) - Universidade Estadual de Campinas, Faculdade de Educação
Made available in DSpace on 2018-08-27T07:23:20Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Gandolfi_HairaEmanuela_M.
Externí odkaz:
http://repositorio.unicamp.br/jspui/handle/REPOSIP/254007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gandolfi, Haira1 heg38@cam.ac.uk, Rushton, Elizabeth A. C.2
Publikováno v:
Curriculum Journal. Mar2023, Vol. 34 Issue 1, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Curriculum Journal; Jun2024, Vol. 35 Issue 2, p310-319, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gandolfi, Haira Emanuela1 heg38@cam.ac.uk
Publikováno v:
Curriculum Journal. Sep2021, Vol. 32 Issue 3, p510-532. 23p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.