Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Gammal, Roseann S"'
Autor:
Gammal, Roseann S. a, *, Nguyen, Jenny a, Audi, Elaina a, Lee, Yee Ming b, Petry, Natasha c, Empey, Philip E. d
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 December 2020 84(12)
Autor:
Gammal, Roseann S1 roseann.gammal@mcphs.edu, Fieg, Elizabeth2
Publikováno v:
American Journal of Health-System Pharmacy. 9/15/2022, Vol. 79 Issue 18, p1516-1520. 5p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Yee Ming a, ⁎, Berenbrok, Lucas A. b, Gálvez-Peralta, Marina c, Iwuchukwu, Otito d, Kisor, David F. e, Petry, Natasha J. f, Gammal, Roseann S. g
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education May 2023 87(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gammal, Roseann S., Pirmohamed, Munir, Somogyi, Andrew A., Morris, Sarah A., Formea, Christine M., Elchynski, Amanda L., Oshikoya, Kazeem A., McLeod, Howard L., Haidar, Cyrine E., Whirl‐Carrillo, Michelle, Klein, Teri E., Caudle, Kelly E., Relling, Mary V.
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; May2023, Vol. 113 Issue 5, p973-985, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gammal, Roseann S. a, b, *, Lee, Yee Ming a, c, Petry, Natasha J. a, d, Iwuchukwu, Otito a, e, Hoffman, James M. a, f, Kisor, David F. a, g, Empey, Philip E. a, h
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 April 2022 86(4)