Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Game physics"'
Physics simulation is an active research topic in games, because without realistic physics, even the most beautiful game feels static and lifeless. Although cloth simulation is not new in computer graphics, high level of details of cloth in video gam
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/15325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohammad Habibulloh, Agus Sifaunajah
Publikováno v:
JARES (Journal of Academic Research and Sciences). 4:43-54
There is no doubt that games are a big part of the technology that is experiencing rapid development. Many people think that games are only entertainment in their spare time, but during the development of technology, games are also included in the ca
Autor:
Pechman, Matouš
Title: Physics puzzles in extracurricular education Author: Bc. Matouš Pechman Department: Department of Physics Education Supervisor: RNDr. Marie Snětinová, Ph.D., Department of Physics Education Abstract: Non-formal education is practically ongo
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452654
Autor:
Otáhalová, Klára
This diploma thesis deals with didactic games in physics education. A didactic game is a type of an activating teaching method. Didactic games are closely related to didactic toys. In the thesis, a survey of the use of didactic games in physics educa
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452240
Autor:
Pechman, Matouš
Title: Physics puzzles in extracurricular education Author: Bc. Matouš Pechman Department: Department of Physics Education Supervisor: RNDr. Marie Snětinová, Ph.D., Department of Physics Education Abstract: Non-formal education is practically ongo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::803dc01d299bb7ad539b457cde295a61
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452654
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452654
Autor:
Cardon Stephane, Jacopin Eric
Publikováno v:
CoG
Game Artificial Intelligence Engines of commercial games run on CPUs and not on GPUs. With more and more powerful GPUs and Cloud gaming, our vision is that GPUs will become the dedicated Game AI hardware, just as it now provides computing power for G
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.