Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"Game jam"'
Autor:
Riikka Aurava, Kati Sormunen
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 4, Iss , Pp 100129- (2023)
Game jams, events for co-creating digital or non-digital games, are connected to learning in several ways: learning is a common motivation for participation and various learning results have been reported as their outcome. The existing literature on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2270fd2fb5a4594bec8195c7129d975
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Cultural safety training, whereby health professionals learn to reflect on their own culture and to respect the cultural identity of patients, could address intercultural tensions in health care. Given the context of their medical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a4b766599e94a769d381167f4861e8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background Cultural safety, whereby health professionals respect and promote the cultural identity of patients, could reduce intercultural tensions that hinder patient access to effective health services in Colombia. Game jams are participat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b084a13eb1240b1b46402d70489d6fe
Autor:
Sarah Matthews, Rick Thomas
Publikováno v:
International Journal of Serious Games, Vol 9, Iss 1 (2022)
Game jams are collaborative competitions where participants make games from scratch within a short period of time. Occasionally, these games aim to promote meaningful learning outcomes by embedding functional knowledge into entertaining and engaging
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75b3ef83c99b49848d3efcab78326de0
Publikováno v:
Journal of Play in Adulthood, Vol 3, Iss 2 (2021)
While game jams, rapid game co-creation events, have seen increased interest in learning contexts, their potential is still largely untapped. In this paper, we examine game jams as a form of playful assessment. We evaluate the potential of game jams
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f7ad54719f04e9bacc338535afef02a
Autor:
Schrier, Karen, author
Publikováno v:
We the Gamers : How Games Teach Ethics and Civics, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190926106.003.0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaušková, Anna, Klimeková, Barbara
Publikováno v:
Megatrendy a médiá / Megatrends and Media. 4(1):255-263
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=624778