Zobrazeno 1 - 10
of 1 636
pro vyhledávání: '"Game Education"'
Publikováno v:
Specta, Vol 8, Iss 1 (2024)
Number Box Toys merupakan mainan anak dengan rentang usia 1-4 tahun yang dirancang untuk membantu anak-anak dalam mengembangkan keterampilan kognitif dan motorik sekaligus belajar mengenai ragam bentuk angka dan warna, yang terdiri dari angka 0-9. Tu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a9b3c65820b41bdaa180c64a8b56024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barko, Timothy, Sadler, Troy D.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2013 Apr 01. 22(2), 124-132.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10956-012-9381-0
Publikováno v:
Highlights in Science, Engineering and Technology. 39:362-369
In the context of the Coronavirus disease 2019 (COVID-19) epidemic, offline learning is undoubtedly limited, so online education is becoming increasingly significant. The authors collected data related to online teaching and educational games and com
Autor:
Jeffrey P. Hinebaugh
A Board Game Education is an entertaining and valuable resource for parents, teachers, educators, and anyone who appreciates the fun and entertainment provided by classic, traditional board games. The book provides an informative analysis of how clas
Autor:
Andru Deva Lukito
Publikováno v:
SISFORMA, Vol 4, Iss 1, Pp 7-11 (2017)
Abstract – Traffic accident has become number 3 of children death cause in the world according to WHO[1]. Traffic accident that involve children often caused by their own by breaking the law or regulation. Therefor education about traffic regulatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a150c51316b2454c8922d8d04cd83f26
Publikováno v:
Journal of Corporate Education and Talent Research. 24:29-55