Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Gambrell, James"'
Publikováno v:
International Multilingual Research Journal; Oct-Dec2024, Vol. 18 Issue 4, p347-363, 17p
Autor:
Gambrell, James Lamar
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Although much educational research has investigated the relative effectiveness of different educational interventions and policies, little is known about the absolute net benefits of K-12 schooling independent of growth due to chronological age and o
Autor:
Datta, Timir, Yin, Ming, Wescott, Mike, Jeong, Yeuncheol, Morawiec, Pawel, Gambrell, James, Overcash, Dan, Zhang, Huaizhou, Voulgaris, George
Newtonian gravitation is non-radiative but is extremely pervasive and penetrates equally into every media because it cannot be shielded. The extra terrestrial fgravity is responsible for earth's trajectory. However its correlation or geodesic deviati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1009.3043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dorner, Lisa M., Moon, Jeong-Mi, Freire, Juan, Gambrell, James, Kasun, G. Sue, Cervantes-Soon, Claudia
Publikováno v:
Peabody Journal of Education (0161956X); Apr-Jun2023, Vol. 98 Issue 2, p185-204, 20p
Autor:
Lakin, Joni M., Gambrell, James L.
Publikováno v:
In Intelligence November-December 2012 40(6):560-570
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gambrell, James Arthur
Publikováno v:
Dissertations and Theses.
Transformative learning theory (TLT) describes the process of reframing discriminative, untenable worldviews with a more inclusive, permeable, and reflective epistemology. Although TLT has been around for more than 50 years, few studies empirically e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.