Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Gamblin, David"'
Autor:
Banks, Adrian P.1 a.banks@surrey.ac.uk, Gamblin, David M.2
Publikováno v:
Judgment & Decision Making. Nov2022, Vol. 17 Issue 6, p1255-1286. 32p.
Autor:
Gamblin, David M.1 (AUTHOR) d.gamblin@bbk.ac.uk, Banks, Adrian P.2 (AUTHOR), Dean, Philip J. A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognition & Emotion. May2020, Vol. 34 Issue 3, p462-480. 19p. 4 Charts, 7 Graphs.
Autor:
Banks, Adrian P.1 (AUTHOR) a.banks@surrey.ac.uk, Gamblin, David M.2 (AUTHOR), Hutchinson, Heather3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. May2020, Vol. 34 Issue 3, p699-709. 11p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Map.
Autor:
Crow, Susan E., Filley, Timothy R., McCormick, Melissa, Szlávecz, Katalin, Stott, Diane E., Gamblin, David, Conyers, Grace
Publikováno v:
Biogeochemistry, 2009 Jan 01. 92(1/2), 61-82.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25652593
Autor:
Simons, John P., Davis, Benjamin G., Cocinero, Emilio J., Gamblin, David P., Stanca-Kaposta, E.Cristina
Publikováno v:
In Tetrahedron: Asymmetry 2009 20(6):718-722
Presenting information in a coherent fashion has been shown to increase processing fluency, which in turn influences affective responses. The pattern of responses have been explained by two apparently competing accounts: hedonic marking (response to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::42146d9528702e519fa152bde2ba99b8
Autor:
Gamblin, David
Processing fluency has been shown to be flexible metacognitive cue for a range of judgements including truth, familiarity, and trust. Amongst these, affect judgements are of particular interest as 1) affect can be genuinely evoked by fluency, and 2)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b5038888b6052ba68417d7ff35f6987
Autor:
Rising, Thomas W.D.F., Claridge, Timothy D.W., Davies, Nicola, Gamblin, David P., Moir, James W.B., Fairbanks, Antony J.
Publikováno v:
In Carbohydrate Research 2006 341(10):1574-1596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.