Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Gambino, Frank"'
Autor:
Patel, Shitalben, Karlsson, Marie, Klahn, Joseph T., Gambino, Frank, Jr., Costa, Helena, McGuire, Kathleen A., Baumgartner, Christina K., Williams, Jon, Sandoz, Sarah, Kath, James E.
Publikováno v:
In SLAS Discovery March 2024 29(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frey, Robin R., Jana, Navendu, Gorman, Jacob V., Wang, Jin, Smith, Heath A., Bromberg, Kenneth D., Thakur, Ashish, Doktor, Stella Z., Indulkar, Anura S., Jakob, Clarissa G., Upadhyay, Anup K., Qiu, Wei, Manaves, Vlasios, Gambino, Frank, Valentino, Stephen A., Montgomery, Debra, Zhou, Yebin, Li, Tao, Buchanan, Fritz G., Ferguson, Debra C., Kurnick, Matthew D., Kapecki, Nicolas, Lai, Albert, Michaelides, Michael R., Penning, Thomas D.
Publikováno v:
Journal of Medicinal Chemistry; October 2024, Vol. 67 Issue: 19 p17033-17052, 20p
Autor:
Zwiebach, Elliot
Publikováno v:
SN: Supermarket News. 3/1/2010, Vol. 58 Issue 9, p18-18. 1/2p. 1 Color Photograph.
Autor:
Ford, Thomas E.1 Fordt@wmich.edu, Gambino, Frank2 Frank.Gambino@wmich.edu, Lee, Hanjoon3 Hanjoon.Lee@wmich.edu, Mayo, Edward3 Ed.Mayo@wmich.edu, Ferguson, Mark A.4 Ferguson@ku.edu
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Spring2004, Vol. 24 Issue 2, p113-124. 12p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodriguez, Keri L.1,2,3 Keri.Rodriguez@va.gov, Gambino, Frank J.4, Butow, Phyllis N.5, Hagerty, Rebecca G.5, Arnold, Robert M.2,3
Publikováno v:
Psycho-Oncology. Mar2008, Vol. 17 Issue 3, p219-225. 7p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Food Products Marketing. May1994, Vol. 2 Issue 1, p61-81. 21p.