Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Gambello M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tanaka, T; Serneo, F F; Higgins, C; Gambello, M J; Wynshaw-Boris, A; & Gleeson, J G. (2004). Lis1 and doublecortin function with dynein to mediate coupling of the nucleus to the centrosome in neuronal migration. Journal of Cell Biology, 165(5), 709-721. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1sj2607t
Humans with mutations in either DCX or LIS1 display nearly identical neuronal migration defects, known as lissencephaly. To define subcellular mechanisms, we have combined in vitro neuronal migration assays with retroviral transduction. Overexpressio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::9e5e287d71bf095f76c67290a6ebbf52
http://www.escholarship.org/uc/item/1sj2607t
http://www.escholarship.org/uc/item/1sj2607t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Molecular Microbiology; Aug1991, Vol. 5 Issue 8, p2003-2010, 8p, 2 Black and White Photographs, 3 Diagrams, 2 Charts
Autor:
Wynshaw-Boris, A, Gambello, M J
Publikováno v:
Genes & Development; March 2001, Vol. 15 Issue: 6 p639-651, 13p
Publikováno v:
Learning & Memory; 1999, Vol. 6 Issue: 5 p521-537, 17p