Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Galzin, C."'
Publikováno v:
In IFAC Proceedings Volumes September 2003 36(20):153-156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palpacuer, F., Tozanli, Selma, Pérez, R., Fort, F., Rastoin, J.L., Joly-Galzin, C., Association Française de Marketing, .
Publikováno v:
Journée AFM : Marketing agroalimentaire
Journée AFM : Marketing agroalimentaire, 2005, Montpellier, France. 33 p
Journée AFM : Marketing agroalimentaire, 2005, Montpellier, France. 33 p
National audience; L'analyse stratégique des trente plus grandes multinationales agro-alimentaires (FMN-A) en Europe révèle l'émergence d'un modèle de la firme globale et financiarisée, adopté par des multinationales d'origine tant européenne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7467ee9373f4638c898760c135593db4
https://hal.inrae.fr/hal-02832947
https://hal.inrae.fr/hal-02832947
Publikováno v:
2005 International Power Engineering Conference; 2005, p1-432, 432p
Publikováno v:
2003 IEEE Power Engineering Society General Meeting (IEEE Cat. No.03CH37491); 2003, p2598-4, 1p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.