Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Galvin, Katie"'
Autor:
Galvin, Katie
A Thesis submitted to The University of Arizona College of Medicine - Phoenix in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Doctor of Medicine.
Background: Eosinophilic esophagitis (EoE) is a non-IgE mediated, antigen-driven disea
Background: Eosinophilic esophagitis (EoE) is a non-IgE mediated, antigen-driven disea
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/627169
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/627169
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/627169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Ashley, Grover, Aarav, Galvin, Katie, Samaan, Jamil, Kamboj, Amrit, Lipham, John, Putnam, Luke
Publikováno v:
Foregut; September 2024, Vol. 4 Issue: 3 p373-374, 2p
Abstract ID: 87 Platelet-Rich Plasma in Large Paraesophageal Hernia Repair – Analysis of 1 year data
Publikováno v:
Foregut; September 2024, Vol. 4 Issue: 3 p376-376, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Genetic Psychology; Mar2007, Vol. 168 Issue 1, p81-96, 16p, 4 Charts
Autor:
Galvin, Katie
Publikováno v:
Pleiades; 2011, Vol. 31 Issue 1, p21-21, 1p
Autor:
Williams JC; Assistant Professor, Department of Psychiatry, MedStar Georgetown University Hospital., Crisp Z; Second-Year Medical Student, University of Chicago Pritzker School of Medicine., Crow B; Third-Year Resident Physician, Mountain Area Health Education Center (MAHEC) Family Medicine Residency., Alexandar-Bloch A; Assistant Professor, Department of Child and Adolescent Psychiatry and Behavioral Sciences, The Children's Hospital of Philadelphia and Perelman School of Medicine at the University of Pennsylvania., Galvin K; Assistant Director of Longitudinal Curricular Coordination, Georgetown University School of Medicine., Qayyum Z; Assistant Professor of Psychiatry, Harvard Medical School., Aysola J; Associate Professor of Medicine, Associate Professor of Pediatrics, and Executive Director, Penn Medicine Center for Health Equity Advancement., Cheng SM; Associate Professor, Department of Family Medicine, and Senior Associate Dean for Diversity, Equity, Inclusion & Belonging, Georgetown University School of Medicine.
Publikováno v:
MedEdPORTAL : the journal of teaching and learning resources [MedEdPORTAL] 2024 May 14; Vol. 20, pp. 11395. Date of Electronic Publication: 2024 May 14 (Print Publication: 2024).