Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Galley, Rebecca"'
Publikováno v:
The Open University (ORO-Open Research Online)
Open online learning courses such as cMOOCs and xMOOCs differ from conventional courses yet it remains uncertain how, and if, existing common yet costly practices associated with teacher-driven formative and summative assessment strategies can be mad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8a5fa15a67e2d530027f70a2dc296504
Publikováno v:
2010 European LAMS & Learning Design Conference
Cloudworks is a specialised social networking site for sharing, debating and co-creating ideas as well as designs and resources for teaching, learning and scholarship in education. The site has been co-funded by JISC and The Open University, and has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4f9e9fbe613514af9e6b975d7b981b4b
http://oro.open.ac.uk/22328/1/LAMS_2010_final.doc
http://oro.open.ac.uk/22328/1/LAMS_2010_final.doc
Publikováno v:
7th International Conference in Networked Learning
This paper provides an overview of emerging activity patterns on Cloudworks, a specialised site for sharing and debating ideas as well as resources on teaching, learning and scholarship in education. It provides an overview of activities such as 'fla
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::29236a6d58e51f7c9c84965dfd39bb2d
http://oro.open.ac.uk/22145/1/Alevizou,_Ritual_Performances_and_Collective_Intelligence.pdf
http://oro.open.ac.uk/22145/1/Alevizou,_Ritual_Performances_and_Collective_Intelligence.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Exploring the Theory, Pedagogy & Practice of Networked Learning; 2012, p75-97, 23p
Autor:
Galley, Rebecca, Du, Anna
Publikováno v:
State Magazine; Apr2018, Issue 633, p1-3, 3p, 4 Color Photographs