Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Gallagher, Emma"'
Autor:
Conner, Lauren M., Goedert, Debora, Fitzpatrick, Sarah W., Fearnley, Amber, Gallagher, Emma L., Peterman, Jessica D., Forgione, Mia E., Kokosinska, Sophia, Hamilton, Malik, Masala, Lydia A., Merola, Neil, Rico, Hennesy, Samma, Eman, Brady, Steven P.
Publikováno v:
In Chemosphere June 2024 357
Publikováno v:
Advances in Autism, 2022, Vol. 9, Issue 1, pp. 53-64.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AIA-01-2022-0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patterson, Julia, Myers, Justine L., Gallagher, Emma, Hartman, Ginger R., Lewis, Jennifer Bush, Royster, Caitlin, Easton, Elizabeth, O’Melia, Anne, Rienecke, Renee D.
Publikováno v:
In Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics October 2022 122(10):1825
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hedley, Darren, Batterham, Philip J, Bury, Simon M, Clapperton, Angela, Denney, Kathleen, Dissanayake, Cheryl, Fox, Phoenix, Frazier, Thomas W, Gallagher, Emma, Hayward, Susan M, Robinson, Jo, Sahin, Ensu, Trollor, Julian, Uljarević, Mirko, Stokes, Mark A
Supplemental material, sj-docx-1-aut-10.1177_13623613221131234 for The Suicidal Ideation Attributes Scale-Modified (SIDAS-M): Development and preliminary validation of a new scale for the measurement of suicidal ideation in autistic adults by Darren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7268110e1b6097c23beba93b0f44b8a9
Publikováno v:
Monographs of the Palaeontographical Society; May 2023, Vol. 177 Issue: 666 p1-69, 69p
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2008 44(7):1551-1561
Publikováno v:
Australasian Journal of Special & Inclusive Education; Dec2021, Vol. 45 Issue 2, p221-236, 16p