Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Gallagher, Caroline"'
Autor:
Forster, Hannah, Fallaize, Rosalind, Gallagher, Caroline, O’Donovan, Clare B, Woolhead, Clara, Walsh, Marianne C, Macready, Anna L, Lovegrove, Julie A, Mathers, John C, Gibney, Michael J, Brennan, Lorraine, Gibney, Eileen R
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 16, Iss 6, p e150 (2014)
BackgroundDietary assessment methods are important tools for nutrition research. Online dietary assessment tools have the potential to become invaluable methods of assessing dietary intake because, compared with traditional methods, they have many ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8ff84c158194be6aaa434ddca08f56b
Autor:
Gallagher, Caroline Beatrice
There is an increasing awareness of the impact of domestic violence (DV) on children’s psychological well-being. A cross-government strategy, Together We Can End Violence Against Women and Girls (VAWG) has recently been launched (HM Government 2009
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.556803
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stewart-Knox, Barbara, Kuznesof, Sharron, Robinson, Jenny, Rankin, Audrey, Orr, Karen, Duffy, Maresa, Poínhos, Rui, de Almeida, Maria Daniel Vaz, Macready, Anna, Gallagher, Caroline, Berezowska, Aleksandra, Fischer, Arnout R.H., Navas-Carretero, Santiago, Riemer, Martina, Traczyk, Iwona, Gjelstad, Ingrid M.F., Mavrogianni, Christina, Frewer, Lynn J.
Publikováno v:
In Appetite 1 July 2013 66:67-74
Publikováno v:
International Urogynecology Journal; Mar2023, Vol. 34 Issue 3, p737-744, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gallagher, Caroline
Publikováno v:
Archivium Hibernicum, 2009 Jan 01. 62, 236-243.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25734972
Autor:
Gallagher, Caroline1 CGallagher@somerset.gov.uk
Publikováno v:
Educational & Child Psychology. Sep2014, Vol. 31 Issue 3, p55-63. 9p.