Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Gallagher, Aoife L."'
Autor:
Gallagher, Aoife L.1,2 aoife.gallagher@ul.ie, Murphy, Rachel2, Ni Eochaidh, Ciara2, Fitzgerald, Johanna3, Murphy, Carol-Anne1,2, Law, James4
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2023, Vol. 54 Issue 4, p1173-1194. 22p. 1 Diagram, 8 Charts.
Autor:
Gallagher, Aoife L.1 aoife.gallagher@ul.ie, Eames, Caitriona2, Roddy, Rosalie2, Cunningham, Roisin2
Publikováno v:
Journal of Interprofessional Care. Jul/Aug2023, Vol. 37 Issue 4, p662-673. 12p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Communication & Swallowing; 2023, Vol. 26 Issue 1, p13-23, 11p
Autor:
Meehan, Elaine, Gallagher, Aoife L., Ryan, Jennifer M, Kerr, Claire, O'Sullivan, Rory, Galvin, Rose, Mandikandan, Manjula, Wormald, Andrew, Robinson, Katie
Publikováno v:
Meehan, E, Gallagher, A L, Ryan, J M, Kerr, C, O'Sullivan, R, Galvin, R, Mandikandan, M, Wormald, A & Robinson, K 2021, ' Unmet healthcare needs in adults with childhood-onset neurodisabilities: a protocol for a systematic review [version 1; peer review: 1 approved] ', HRB Open Research . < https://hrbopenresearch.org/articles/4-107 >
Background:Many adults with childhood-onset neurodisabilities, such as those with intellectual disability or cerebral palsy, report difficulties accessing the healthcare that they require when they are no longer eligible for paediatric services. Comp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::b4aa09f329ee00393e83548dd9035a7d
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/1c8d98d1-ae51-4920-b88f-c309731302f1
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/1c8d98d1-ae51-4920-b88f-c309731302f1
Autor:
Gallagher, Aoife L.
peer-reviewed Background Persistent difficulties in learning language can have significant implications for life. Effective inter-professional collaboration (IPC) between speech and language therapists (SLTs) and teachers is essential if the needs of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1249::bce07e2ba779097ca7f27613d5c64005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.