Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Galbraith, P.L."'
Publikováno v:
Educational Technology, 1990 Aug 01. 30(8), 18-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44426310
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Modelling and Applications in Mathematics Education-The 14th ICMI Study, 137-144
STARTPAGE=137;ENDPAGE=144;TITLE=Modelling and Applications in Mathematics Education-The 14th ICMI Study
STARTPAGE=137;ENDPAGE=144;TITLE=Modelling and Applications in Mathematics Education-The 14th ICMI Study
This chapter discusses the relation between ‘emergent modelling’ and ‘mathematical modelling’. The former that has its roots in RME theory constitutes the main theme of this chapter. It is argued that mathematical modelling requires a precedi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::87cd9e567620da9521f4e1c9a19df402
https://research.tue.nl/nl/publications/04587955-6549-475e-a08c-b840493723e7
https://research.tue.nl/nl/publications/04587955-6549-475e-a08c-b840493723e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.