Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Galante MJ"'
Autor:
Galante, MJ, Dufour, Vainre, Wagner, AP, Stochl, J, Benton, Lathia, NK, Howarth, Emma, Jones, Peter Brian
Background More young people are going to university, but there is concern about an increasing demand for student mental health services. We designed a pragmatic randomised controlled trial to test the hypothesis that providing mindfulness courses to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bc25506d3b9b4332355762e4ceb2b6fb
The University of Cambridge and the National Institute for Health Research and Collaboration for Leadership in Applied Health Research and Care (NIHR CLAHRC), East of England, are currently undertaking research into the effectiveness of mindfulness a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bfd2125a74c533a5d626bd8f365cc480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.