Zobrazeno 1 - 10
of 1 075
pro vyhledávání: '"Gail, Martin"'
Autor:
Chow I
Publikováno v:
Developmental biology [Dev Biol] 2010 Sep 14, pp. . Date of Electronic Publication: 2010 Sep 14.
Autor:
Ida Chow
Publikováno v:
Developmental Biology. 348:1
Autor:
Kathryn L. Allen, Katherine Brodeur, Madeleine Heins Israelson, Keitha-Gail Martin-Kerr, Lisa Ortmann, Debra S. Peterson
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 6, Iss 2, Pp 81-96 (2018)
In this study, we explored the role of reflection at three stages of preparation across a teacher education program. Reflection has long been considered an essential aspect of professional practice for teaching; however, reflection is often vague and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/696e7fa36a4a4f40a4e6c71f32063001
Autor:
Burrows, Raymond
Publikováno v:
Music Educators Journal, 1943 Apr 01. 29(5), 34-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3386526
Autor:
Earhart, Will
Publikováno v:
Music Supervisors' Journal, 1928 Feb 01. 14(3), 83-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3383013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bowhunter; Jan/Feb2014, Vol. 43 Issue 4, p28-29, 2p
Autor:
Lisa Ortmann, Kathryn L. Allen, Debra S. Peterson, Keitha-Gail Martin-Kerr, Madeleine Heins Israelson, Katherine Brodeur
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 6, Iss 2, Pp 81-96 (2018)
In this study, we explored the role of reflection at three stages of preparation across a teacher education program. Reflection has long been considered an essential aspect of professional practice for teaching; however, reflection is often vague and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.