Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Gadalla, Eman"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 5, pp. 1272-1297.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2021-0785
Publikováno v:
In International Business Review August 2021 30(4)
Autor:
Gadalla, Eman1 (AUTHOR), Keeling, Kathy1 (AUTHOR), Abosag, Ibrahim1 (AUTHOR) ibrahim.abosag@mbs.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Oct2013, Vol. 29 Issue 13-14, p1493-1517. 25p. 1 Diagram, 6 Charts.
Previous studies on guanxi (關係) have focused on how guanxi contributes positively to business relationships, without addressing the pivotal role that guanxi plays in managing the dark-side of business relationships. To address this knowledge gap,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::71db83774983216665c7a8455abec9a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook on 3D3C Platforms; 2016, p271-292, 22p
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal. 2016, Vol. 19 Issue 1, p101-114. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reppel, Alexander E.1, Keeling, Kathy2, Jägel, Thomas2, Gruber, Thorsten2, Gadalla, Eman2, Henneberg, Stephan C.2
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. 2011, Vol. 25 Issue 1, p155-156. 2p. 1 Chart.