Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Gabriela Špinarová"'
Autor:
Adéla Hanáková, Tereza Hrudová, Bianka Hudcová, Kateřina Kroupová, Miloň Potměšil, Veronika Růžičková, Kristina Šimůnková, Gabriela Špinarová, Eva Urbanovská, Veronika Vachalová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2023, Iss 1-2 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08d723ce2ee848e48cbcc25bc692d8b8
Autor:
Kateřina Kroupová, Kateřina Malinková, Veronika Růžičková, Veronika Vachalová, Gabriela Špinarová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2023, Iss 1-2 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2d2cf7bd40b45a0bbd221e65b208f69
Autor:
Adéla Hanáková, Bianka Hudcová, Tereza Hrudová, Kristýna Krahulcová, Kateřina Kroupová, Miloň Potměšil, Veronika Růžičková, Kristina Šimůnková, Gabriela Špinarová, Eva Urbanovská, Veronika Vachalová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2022, Iss 1-2 (2023)
Bezpečnost se týká prakticky každého jednotlivce i společnosti jako celku a pocit míry bezpečnosti má vliv na osobní život i pracovní a další společenské činnosti. Osoby se specifickými potřebami jsou řazeny do kategorie osob s vy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ff6dae6cc184c66baef7a1d7d7c1ccc
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2022, Iss 1-2 (2023)
V současné době se stále častěji setkáváme s pojmem tzv. digitální gramotnosti. Digitální technologie se v tomto oboru neustále vyvíjejí a hrají v životě člověka významnou roli. Jsou důležité nejen na trhu práce, ale také ve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19d1a8badb3444f798e9301b63022f0f
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2022, Iss 1-2 (2023)
Text příspěvku je zaměřen na bezpečnost dětí se zrakovým postižením na internetu. Jeho obsah vychází z příruček a studií, které jsou aplikovány především na intaktní děti, žáky a studenty. Je však možné s nimi pracovat i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7962d8b6dae34123925edfaad829821e
Autor:
Jiří Kantor, Zdeněk Vilímek, Martin Vítězník, Pavel Smrčka, Elsa A. Campbell, Monika Bucharová, Jana Grohmannová, Gabriela Špinarová, Kateřina Janíčková, Jian Du, Jiaoli Li, Markéta Janátová, Vojtěch Regec, Kristýna Krahulcová, Lucia Kantorová
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
BackgroundLow frequency sound (LFS, combined with music listening) is applied by practitioners in vibroacoustic therapy who report a positive effect of this intervention on acute stress response. However, there is a lack of research on this topic and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c92c48fac8e4c0492cb2650bca8ccab
Autor:
Adéla Hanáková, Bianka Hudcová, Kateřina Kroupová, Ingrid Navrátilová, Lucie Pazourková, Miloň Potměšil, Veronika Růžičková, Gabriela Špinarová, Eva Urbanovská, Jana Zvědělíková
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2021, Iss 1 (2022)
Existují oblasti úpravy prostředí, do kterých je možné zaměřit speciálněpedagogickou intervenci? Cílem příspěvku je deskripce postojů a obav, které se v souvislosti s nevyhovujícími podmínkami v prostředí vynořují. Domníváme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ba0b0fba3d4430485e7d1663fc676f1
Autor:
Gabriela Špinarová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2021, Iss 1 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e00c61288cbb43ff914f8871f8ab8afa
Autor:
Gabriela Špinarová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2020, Iss 2 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b37639ecf2864847969c98b07a85911f
Autor:
Gabriela Špinarová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2020, Iss 1 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbea4206203e4c729469321215e362e3