Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Gabriel Carla"'
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 17, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Based on a retail fashion brand, this article investigates how brand experience affects brand equity when it is mediated by brand love. Actual consumers are well-informed, demanding, and prefer brands that can surprise them over time. As such, offeri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5855d36fc8f4147b48d672a8bd69c13
Publikováno v:
História, Ciências, Saúde: Manguinhos, Vol 6, Iss 2, Pp 377-393 (1999)
O Espaço Biodescoberta é uma exposição permanente e interativa voltada para a temática da biologia e da biodiversidade. Parte do Museu da Vida, centro de ciência e tecnologia localizado no campus da Fundação Oswaldo Cruz (Fiocruz), tem como o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3150a3cf7b314ffbba317dc7f7ec208b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Management, Leadership & Governance; 2024, p192-202, 11p
The widespread presence of the Internet in people’s lives has transformed the way consumers look for and buy a variety of goods and services. Shopping online is nowadays a popular way for a considerable number of individuals, giving rise to numerou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9972::3f989b40ac382bacb2cb380e2e8d851f
https://hdl.handle.net/11328/4530
https://hdl.handle.net/11328/4530
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management & Marketing; Mar2022, Vol. 17 Issue 1, p1-14, 14p
Autor:
Ferreira, Pedro, Gabriel, Carla
Corporate Social Responsibility (CSR) has been mainly associated with big, often multinational, companies. Small and Medium Enterprises (SME) represent an important part of the economic structure globally. Specifically in Portugal, SME’s represent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9972::7684538141dd7390b55ef613cbaee6be
https://hdl.handle.net/11328/2238
https://hdl.handle.net/11328/2238
Autor:
Ribeiro, Ana I., Gabriel, Carla, Cerqueira, Fátima, Maia, Marta, Pinto, Eugénia, Sousa, João Carlos, Medeiros, Rui, Proença, M. Fernanda, Dias, Alice M.
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry Letters 1 October 2014 24(19):4699-4702