Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Gabriel, S.G."'
Autor:
Beumer, A.E., Briggs, A.G., Sanderson, S.K., Morgan., S.K., Caldari, C., Carson, S., Caruso, J.P., Israel, N., Lovelace, M., Saunders, M.J., DeBoy, C.A., Gabriel, S.G., Peterson, M.P., Gollery, S.W., Gunn, K., Ward, D.P., Staiger, J.W., McCauslin, C.S., Humphreys, T.L., Kleinschmidt, A.M., Nelson, M.K., Keler, C., Linden, M.L., Lirot, J.A., Gildea, H.K., Jang, E.V., Jones, J.C., Maris, M.D., Marizzi, C., Nash, B., Nisselle, A., Florio, A., Lee, M., Micklos, D.A., McPheron, L.J., Mixter, P.F., Wang, S.C., O’Connor, C.M., Rowedder, H., Warner, D.M., Reeves, T.D., Peteroy-Kelly, M.A., Buraei, Z., Marcello, M., Strahs, D., Zuzga, D., Crispo, E., Regassa, L.B., Cawthorn, M., Svec, L., Vives, S.P., Rowland-Goldsmith, M.A., Toto, C., Silverman, E.J., Schmidt, J.A., Crisucci, E.M., Shanmuganathan, A., Soneral, P.A.G., Wyse, S.A., Tawde, M., Boccio, D., Kolack, K., Wagner, S.C., Sullivan, G.A., Canterberry, S.C., Taylor, J., Walker, R.J., Jones, N., Sapkota, K., Zwick, M.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education
Retention and performance in introductory biology classes is a challenge for many institutions, particularly at two-year schools. Active learning, practice, peer lead workshops and structure have all been shown to increase performance in these classe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Távora, Gabriel S.G.1 gabriel.garcia.tavora@gmail.com, Turetta, Ana Paula D.2 ana.turetta@embrapa.br
Publikováno v:
Ecological Indicators. Dec2016, Vol. 71, p557-566. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.