Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Gabbi, G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Reputation is a special issue for financial institutions, particularly nowadays due to the great pressure they are facing as a consequence of the recent financial crisis. However, in banking literature, while the concept of reputation is rather obvio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3f4e9e63461b93475eaea1a231aad507
https://hdl.handle.net/11590/168685
https://hdl.handle.net/11590/168685
This study analyses the state and the evolving scenario of the Compliance function by banks and investment companies. It is the first time that an empirical study focuses on the Compliance risk of the investment services, showing the contribution of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d217b8bab1319c755241f3e8fabe21b6
http://hdl.handle.net/11391/149859
http://hdl.handle.net/11391/149859
We present an empirical analysis of the European electronic interbank market of overnight lending (e-MID) during the years 1999–2009. The main goal of the paper is to explain the observed changes of the cross-sectional dispersion of lending/borrowi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::093201cc9613190a9fdbbf2dafab76a4
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/1710/1/iori4.pdf
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/1710/1/iori4.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.