Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"GUILLÉN PARRA, MANUEL"'
Publikováno v:
Estudios Sobre Educacion; Feb2024, Issue 46, p7-31, 25p
Publikováno v:
Journal of Management Development, 2011, Vol. 30, Issue 6, pp. 605-614.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02621711111135206
Publikováno v:
Management Letters / Cuadernos de Gestión. 2011, Vol. 11 Issue 3, p33-47. 15p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Bañón-Gómis, Alexis1 albaogo@upvnet.upv.es, Guillén-Parra, Manuel2 Manuel.Guillen@uv.es, Ramos-López, Nataly2 naralo@alumni.uv.es
Publikováno v:
Universia Business Review. 2011, Issue 30, p32-43. 12p. 3 Color Photographs, 2 Black and White Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.
Autor:
BAÑON GOMIS, ALEXIS J.1 (AUTHOR), GUILLÉN PARRA, MANUEL2 (AUTHOR), HOFFMAN, W. MICHAEL3 (AUTHOR), MCNULTY, ROBERT E.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business & Society Review (00453609). Summer2011, Vol. 116 Issue 2, p171-191. 21p. 4 Diagrams.
Publikováno v:
Educación y Educadores, Volume: 14, Issue: 2, Pages: 413-423, Published: AUG 2011
The objective is to offer a theoretical model to help conceptualize ethics and to clarify the characteristics and constraints of the different ethical theories. An integral ethical approach must include three dimensions: norms, good and virtue. It is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::8de9979df8a4bd1046ed9433d2969ca1
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-12942011000200010&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-12942011000200010&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a608f219a984808b114e75b0b43037ac
https://hdl.handle.net/2099/13371
https://hdl.handle.net/2099/13371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discourse & Communication; Feb2015, Vol. 9 Issue 1, p103-123, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.