Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"GUESSS"'
Publikováno v:
Education + Training, 2024, Vol. 66, Issue 8, pp. 1009-1030.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-10-2023-0420
Publikováno v:
Management Letters/Cuadernos de Gestión, Vol 24, Iss 2, Pp 55-67 (2024)
This study aims to analyze the performance of university women in active entrepreneurship from the perspective of cognitive variables, such as vigor and affective commitment, and contextual variables, such as the social and uni-versity environments.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71d6ee42eaea484ca5a7cfa0f6302817
Publikováno v:
Red U, Vol 22, Iss 1, Pp 139-157 (2024)
La evaluación de las intenciones y competencias emprendedoras de los estudiantes de modalidad a distancia no se ha tenido demasiado en cuenta, por lo que se aplicó el cuestionario GUESSS a 2458 discentes de la Universidad Nacional de Educación a D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c5fea3ac6934f8eb938967033a355bf
Autor:
Suhartanto, Eko
Publikováno v:
Journal of Family Business Management, 2022, Vol. 13, Issue 4, pp. 905-922.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFBM-03-2022-0035
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 22, Iss 1 (2024)
Using data from the 2021 Global University Entrepreneurial Spirit Students’ Survey (GUESSS) in Greece, this study inspects how the university entrepreneurial environment and entrepreneurship courses impact students’ intentions to launch their ent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40577d3ca2284537b9a4b2ad4997a551
Publikováno v:
Management Research: Journal of the Iberoamerican Academy of Management, 2022, Vol. 21, Issue 3, pp. 284-304.
Autor:
Lopez, Tatiana, Alvarez, Claudia, Martins, Izaias, Perez, Juan P., Román-Calderón, Juan Pablo
Publikováno v:
Academia Revista Latinoamericana de Administración, 2021, Vol. 34, Issue 3, pp. 419-444.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARLA-07-2020-0169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2021, Vol. 12, Issue 2, pp. 328-345.