Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"GROW Model"'
Autor:
Florentina MOGONEA
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 44, Iss 2, Pp 60-70 (2022)
The study aims to address the issue of mentoring, from the perspective of some mentoring models present in specialized literature and validated in pedagogical practice. The theoretical dimension of this study represents an incursion into the issue of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc505a4be7d146b4892101142a80d1f2
Autor:
Mogonea, Florentina
Publikováno v:
Analele Universității din Craiova, seria Psihologie-Pedagogie / Annals of the University of Craiova, the Psychology-Pedagogy series. 44(2):60-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1100075
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 8, Iss 4, Pp 170- (2022)
ABSTRACT: As digital technology has become indispensable, its overuse has resulted in mental health issues for many users. While it benefits people by providing fast and plentiful information, it also creates sadness, anxiety, and stress. This study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b99489d38c3440dbb9754d1768cdb63
Autor:
Cornelius O. Okorie, Francisca N. Ogba, Benjamin A. Amujiri, Felix M. Nwankwo, Theresa O. Oforka, Ntasiobi C.N. Igu, Christopher C. Arua, Basil N. Nwamuo, Charles N. Okolie, Esther O. Ogbu, Kingsley N. Okoro, Kingsley C. Solomon, Bright E. Nwamuo, Livinus O. Akudolu, Victor O. Ukaogo, Florence O. Orabueze, Ikpechukwuka E. Ibenekwu, Casimir K.C. Ani, Harrison O. Iwuala
Publikováno v:
Internet Interventions, Vol 29, Iss , Pp 100549- (2022)
Background/objective: Poor subjective well-being is a risk factor for poor health; and threatens school administrators' leadership roles and overall occupational and personal outcomes. Online digital care and coaching such as Zoom-delivered GROW (Z-G
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58ba261641aa4f928417d3f47fe7ba15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluating the effects of a structured questioning training for speech and language therapy students
Autor:
Zinonos, Eleni
Background: People who are dealing with difficult changes may benefit from acquiring skills to support decision-making, optimizing their quality of life. GROW model, drown on structured questioning (SQ), can be used by speech and language therapists
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1540::1c1ebe60a83712d6625f55d2de79ac55
https://hdl.handle.net/20.500.14279/29441
https://hdl.handle.net/20.500.14279/29441
Publikováno v:
Youth & market; No. 7/205 (2022)
Молодь і ринок; № 7/205 (2022)
Молодь і ринок; № 7/205 (2022)
The article provides a scientific and theoretical justification of the expediency and effectiveness of using two basic coaching tools (the “strong questions” technique and the GROW model) in the formation of cognitive flexibility as an important
Autor:
Keum-Jae Park, Wang-Mo Seo
Publikováno v:
Journal of Seon Studies. 59:55-85