Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"GROSS ENROLMENT RATIO"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
India, with the third largest higher education system globally, has the lowest gross enrolment ratio compared to G20 nations. The National Education Policy 2020 has made a strong recommendation to enhance the gross enrolment ratio for higher educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4396e55a50cc48bab34eb085849250f5
Autor:
Chakraborty, Chandrima, author, Maity, Abhijit, author
Publikováno v:
Inclusive Developments Through Socio-economic Indicators: New Theoretical and Empirical Insights
Autor:
Sheriya Sareen, Sayantan Mandal
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 9, Iss , Pp 100903- (2024)
Resilient higher education is fostered, and further assessed, by the United Nations through the metrics provided by Sustainable Development Goal 4, called indicators. These indicators serve as a yardstick to evaluate a country's success in sustainabi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b606064752b42d480a24f4f1f693207
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rakshit, Bijoy, Neog, Yadawananda
Publikováno v:
Journal of Economic Studies, 2020, Vol. 48, Issue 1, pp. 133-165.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JES-05-2019-0218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 4-1 (2022): June: Moroccan Theory and Practice Research; 1-20
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 4-1 (2022): Juin: Recherches théoriques et empiriques au Maroc; 1-20
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 4-1 (2022): Juin: Recherches théoriques et empiriques au Maroc; 1-20
This paper aims to investigate the cointegration and causal effect of economic growth and education in the case of Morocco, over the period 1990 to 2019. Education in all of it’s forms, considered a fundamental factor of development. Therefore, a c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b66b5ba7ccabfce8f7349b470041e101