Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"GRAVEL, JENNA W."'
Autor:
Gravel, Jenna W.
This qualitative study used design-based research to explore how teachers can be supported to apply Universal Design for Learning (UDL) in ways that promote disciplinary thinking in English Language Arts (ELA) among diverse learners. Using a purposiv
Externí odkaz:
http://nrs.harvard.edu/urn-3:HUL.InstRepos:33051610
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:712-720
Autor:
CHITA-TEGMARK, MEIA, GRAVEL, JENNA W., DE LOURDES, MARIA, SERPA, B., DOMINGS, YVONNE, ROSE, DAVID H.
Publikováno v:
The Journal of Education, 2011 Jan 01. 192(1), 17-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42744004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multiple Voices - Disability, Race & Language Intersections in Special Education. Fall/Winter2023, Vol. 23 Issue 2, p1-6. 6p.
Autor:
CHITA-TEGMARK, MEIA, GRAVEL, JENNA W., SERPA, MARIA DE LOURDES B., DOMINGS, YVONNE, ROSE, DAVID H.
Publikováno v:
Journal of Education; 2011/2012, Vol. 192 Issue 1, p17-22, 6p