Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"GRAHAM, S. J."'
Autor:
Graham, S. J.1 (AUTHOR) s.j.graham@sheffield.ac.uk, Azakli, Y.1 (AUTHOR), Withey, J.1 (AUTHOR), Jackson, M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Powder Metallurgy. Dec2023, Vol. 66 Issue 5, p482-492. 11p.
Autor:
D'Souza, G. M., Churchill, N. W., Guan, D. X., Khoury, M. A., Graham, S. J., Kumar, S., Fischer, C. E., Schweizer, Tom A.
Publikováno v:
Journal of Prevention of Alzheimer's Disease; Oct2024, Vol. 11 Issue 5, p1348-1354, 7p
Autor:
Graham, S. J.1 (AUTHOR) s.j.graham@sheffield.ac.uk, Patel, A.1 (AUTHOR), Fernandez Silva, B.1 (AUTHOR), Stott, W.2 (AUTHOR), Baxter, G. J.1 (AUTHOR), Roscher, M.3 (AUTHOR), Jackson, M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Powder Metallurgy. Jul2023, Vol. 66 Issue 3, p187-194. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Skeletal Radiology. 42:107-111
To identify the benefits of ultrasound-guided radiofrequency ablation of Morton's neuroma as an alternative to surgical excision.We studied a consecutive cohort of surgical candidates for Morton's neurectomy who we referred, instead, for radiofrequen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Graham, S. J.
This article reports on the findings of an investigation into the attitudes of English students aged 16 to 19 years towards French and how they view the reasons behind their level of achievement. Those students who attributed success to effort, high
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7d3f20a21c9d80de6096965a3e7c3bd3
https://centaur.reading.ac.uk/12568/1/givingupMLJrevisedxp.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/12568/1/givingupMLJrevisedxp.pdf