Zobrazeno 1 - 10
of 11 093
pro vyhledávání: '"GRADUATE teaching assistants"'
Publikováno v:
Mathematics Enthusiast. Feb2024, Vol. 21 Issue 1/2, p357-376. 20p.
Autor:
Sadera, Emma, Suonio, Elina E.K., Chen, Joseph Chih-Chien, Herbert, Rowan, Hsu, Dennis, Bogdan, Branka, Kool, Bridget
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2024, Vol. 16, Issue 5, pp. 2199-2215.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-08-2023-0323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Oct2022, Vol. 59 Issue 5, p511-521. 11p.
Autor:
Jessica Cherry, Carly Densmore
Publikováno v:
Journal of Communication Pedagogy, Vol 8, Pp 86-104 (2024)
Graduate teaching assistants (GTAs) are faced with managing how to respond to student disclosures of grief in the classroom but often lack grief training from their universities when these instances occur. Good and Mad grief, and Critical Grief Pedag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e53605922af2452ca3d50eb17d0ce857
Autor:
Glorieux, Anaïs1 anais.glorieux@vub.be, Spruyt, Bram1, te Braak, Petrus1, Minnen, Joeri1, van Tienoven, Theun Pieter1
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-17. 17p.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Apr2024, Vol. 43 Issue 2, p199-208, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaylyn McAnally, Hillary A. Barron, Isabella Woodruff, Laura Beaster-Jones, Erik Menke, Petra Kranzfelder
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionA pedagogical framework with the aim of dismantling sociostructural disparity and systemic oppression is culturally responsive science teaching (CRST). Although CRST has been linked with improved student empowerment, self-efficacy, and et
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b658f4287fd417fb4a1120e38623aff