Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"GRİSHCHENKO, Olga V."'
Autor:
Grishchenko, Olga V., Subbotin, Eugeny P., Gafitskaya, Irina V., Vereshchagina, Yulia V., Burkovskaya, Elena V., Khrolenko, Yulia A., Grigorchuk, Valeria P., Nakonechnaya, Olga V., Bulgakov, Victor P., Kulchin, Yuri N.
Publikováno v:
In Horticultural Plant Journal March 2022 8(2):205-214
Autor:
Grishchenko, Olga V.1 (AUTHOR), Grigorchuk, Valeria P.1 (AUTHOR), Tchernoded, Galina K.1 (AUTHOR), Koren, Olga G.1 (AUTHOR), Bulgakov, Victor P.1 (AUTHOR) bulgakov@biosoil.ru
Publikováno v:
Molecules. Nov2022, Vol. 27 Issue 22, p7989. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GRİSHCHENKO, Olga V., KİREEV, Vasiliy S., DUBROVA, Lyudmila İ., YANENKO, Marina B., VAKULENKO, Ruslan Ya.
Publikováno v:
International Journal of Economics and Financial Issues, Vol 6, Iss 8, Pp 166-172 (2016)
Volume: 6, Issue: 8 166-172
International Journal of Economics and Financial Issues
Volume: 6, Issue: 8 166-172
International Journal of Economics and Financial Issues
In the majority of domestic firms physical distribution functions are usually considered to sales. Thus, it is supposed that essential difference between advertising and marketing operations is not available. The marketing logistics as the mechanism
Autor:
Gafitskaya, Irina V., Nakonechnaya, Olga V., Grishchenko, Olga V., Bulgakov, Victor P., Zhuravlev, Yuri N., Subbotin, Evgeny P., Kulchin, Yuri N.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; 3/28/2019, Vol. 11024, p1-5, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.