Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"GP training"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background In medical education, Entrustable Professional Activities (EPAs) have been gaining momentum for the last decade. Such novel educational interventions necessitate accommodating competing needs, those of curriculum designers, and th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c4ee4734b8948b49413f828974f22b5
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-5 (2022)
Abstract Object GP residents’s has the obligation to take task with the public health prevetion. GP residents receive the public health training during their college study period and the residents training. The sudden outbreak of the COVID-19 epide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f06e28c652143e1bd305f7a1b707ee7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. van der Gulden, N. D. Scherpbier-de Haan, C. M. Greijn, N. Looman, F. Tromp, P. W. Dielissen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Abstract Background Effective interprofessional collaboration (IPC) is essential for the delivery of chronic care. Interprofessional education (IPE) can help support IPC skills. This makes IPE interesting for GP practices where chronic care is delive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/534bf1ca9b1a43bd9b32ee487c3938e6
Autor:
Katerina Kanakis, Louise Young, Carole Reeve, Richard Hays, Tarun Sen Gupta, Bunmi Malau-Aduli
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Abstract Background Substantial government funding has been invested to support the training of General Practitioners (GPs) in Australia to serve rural communities. However, there is little data on the impact of this expanded training on smaller comm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6f69f83e11c4c7a88b98d0f1146a367
Autor:
Raquel Peel, Louise Young, Carole Reeve, Katerina Kanakis, Bunmi Malau-Aduli, Tarun Sen Gupta, Richard Hays
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background The diverse rural medical education initiatives that have been developed in Australia to address the medical workforce maldistribution have been less successful in many smaller and remote communities. This study explored the facto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca70569d66bc466cb7627ae7fe63d0fa
Autor:
Bunmi S. Malau-Aduli, Faith Alele, Carlos Fernando Collares, Carole Reeve, Cees Van der Vleuten, Marcy Holdsworth, Paula Heggarty, Peta-Ann Teague
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-10 (2019)
Abstract Background The educational environment is critical to learning and is determined by social interactions. Trainee satisfaction translates to career commitment, retention and a positive professional attitude as well as being an important facto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/601a1735796e46249aa1e0dd5eb05394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.