Zobrazeno 1 - 10
of 2 234
pro vyhledávání: '"GP trainee"'
Autor:
Dixon T; Yorkshire and Humber School of Primary Care, NHS England, Leeds, UK., Sutcliffe M; Yorkshire and Humber School of Primary Care, NHS England, Leeds, UK.
Publikováno v:
Education for primary care : an official publication of the Association of Course Organisers, National Association of GP Tutors, World Organisation of Family Doctors [Educ Prim Care] 2024 Dec 17, pp. 1-5. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 17.
Autor:
Mahase, Elisabeth
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2019 Sep . 367, 1-1.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27178003
Autor:
Sturman, Nancy1 n.sturman1@uq.edu.au, Fitzmaurice, Elizabeth2,3, Waters, Erin2, Sheldrake, Michelle2, Lee, Cathy2
Publikováno v:
Medical Education. Sep2022, Vol. 56 Issue 9, p915-921. 7p. 1 Chart.
Autor:
Dyer C; The BMJ.
Publikováno v:
BMJ (Clinical research ed.) [BMJ] 2023 Nov 06; Vol. 383, pp. 2600. Date of Electronic Publication: 2023 Nov 06.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, James1 james.brown@evgptraining.com.au, Nestel, Debra2, Clement, Tim3, Goldszmidt, Mark4
Publikováno v:
Medical Education. Feb2018, Vol. 52 Issue 2, p192-205. 14p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Medical Education. 56:915-921
There is widespread agreement about the importance of direct observation of trainee practice by clinical supervisors. Less is known about observation by observers external to the supervisory team. We explored the educational affordances of external o