Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"GP registrars"'
Autor:
Katie Fisher, Irena Patsan, Linda Klein, Alexandria Turner, Dave Runciman, Alison Fielding, Michael Tran, Dimity Pond, Michelle Guppy, Chris Starling, Angelo D’Amore, Andrew Davey, Parker Magin
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background GP registrars (specialist vocational trainees in general practice) are interested in teaching, and there are considerable benefits to teaching during training. There are, however, significant barriers for registrars as teachers, i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9475b52e55544949525d5f118e8f706
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caitlin Vayro, Ajit Narayanan, Michael Greco, Neil Spike, Jan Hanson, Ben Mitchell, Dale Hanson, Rebecca Stewart
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background Multisource feedback is an evidence-based and validated tool used to provide clinicians, including those in training, feedback on their professional and interpersonal skills. Multisource feedback is mandatory for participants in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12d16bd42feb46898efc029c5f4d24be
Autor:
Bunmi S. Malau-Aduli, Faith Alele, Carlos Fernando Collares, Carole Reeve, Cees Van der Vleuten, Marcy Holdsworth, Paula Heggarty, Peta-Ann Teague
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-10 (2019)
Abstract Background The educational environment is critical to learning and is determined by social interactions. Trainee satisfaction translates to career commitment, retention and a positive professional attitude as well as being an important facto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/601a1735796e46249aa1e0dd5eb05394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background Resilience can be defined as the ability to rebound from adversity and overcome difficult circumstances. General Practice (GP) registrars face many challenges in transitioning into general practice, and additional stressors and pressures a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.