Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"GOUKENS, CAROLINE"'
Autor:
Bergheim, Ina, Staltner, Raphaela, Devine, Amanda, Sambell, Ros, Wallace, Ruth, Allehdan, Sabika Salem, Alalwan, Tariq Abdulkarim, Al-Mannai, Mariam Ahamad, Ouvrein, Gaëlle, Poels, Karolien, Vandebosch, Heidi, Maldoy, Katrien, Matthys, Christophe, Smits, Tim, Vrinten, Jules, DeSmet, Ann, Teughels, Nelleke, Geuens, Maggie, Vermeir, Iris, Proesmans, Viktor, Hudders, Liselot, De Barcellos, Marcia Dutra, Ostermann, Cristina, Brock, Ana Luiza, Favieiro, Cynthia, Trizotto, Rafaela, Stangherlin, Isadora, Mafra, Anthonieta Looman, Correa Varella, Marco Antônio, Valentova, Jaroslava Varella, Fisher, Maryanne L., MacEacheron, Melanie, White, Katherine, Habib, Rishad, Dobson, David S., Schnettler, Berta, Orellana, Ligia, Miranda-Zapata, Edgardo, Wen-Yu Chang, Angela, Jiao, Wen, Liu, Matthew Tingchi, Grunert, Klaus G., Christensen, Rikke Nyland, Reisch, Lucia, Janssen, Meike, Abril-Ulloa, Victoria, Encalada, Lorena, Kamel, Iman, Vainio, Annukka, Niva, Mari, Salmivaara, Laura, Mäkelä, Johanna, Torkkeli, Kaisa, Mai, Robert, Risch, Pamela Kerschke, Altsitsiadis, Efthymios, Stamos, Angelos, Antronikidis, Andreas, Henchion, Maeve, McCarthy, Sinead, McCarthy, Mary, Micalizzi, Alessandra, Schulz, Peter J., Farinosi, Manuela, Komatsu, Hidenori, Tanaka, Nobuyuki, Kubota, Hiromi, Tayyem, Reema, Al-Awwad, Narmeen J., Al-Bayyari, Nahla, Ibrahim, Mohammed O., Hammouh, Fadwa, Dashti, Somaia, Dashti, Basma, Alkharaif, Dhuha, Alshatti, Amani, Al Mazedi, Maryam, Mansour, Rania, Naim, Elissa, Mortada, Hussein, Gutierrez Gomez, Yareni Yunuen, Geyskens, Kelly, Goukens, Caroline, Roy, Rajshri, Egli, Victoria, Morenga, Lisa Te, Waly, Mostafa, Qasrawi, Radwan, Hamdan, Motasem, Sier, Rania Abu, Al Halawa, Diala Abu, Agha, Hazem, Liria Domínguez, María Reyna, Palomares, Lita, Wasowicz, Grazyna, Bawadi, Hiba, Othman, Manal, Pakari, Jaafar, Farha, Allam Abu, Abu-El-Ruz, Rasha, Petrescu, Dacinia Crina, Petrescu Mag, Ruxandra Malina, Arion, Felix, Vesa, Stefan Cristian, Alkhalaf, Majid M., Bookari, Khlood, Arrish, Jamila, Rahim, Zackaria, Kheng, Roy, Ngqangashe, Yandisa, June-Rose Mchiza, Zandile, Gonzalez-Gross, Marcela, Pantoja-Arévalo, Lisset, Gesteiro, Eva, Ríos, Yolanda, Yiga, Peter, Ogwok, Patrick, Ocen, Denis, Bamuwamye, Michael, Al Sabbah, Haleama, Taha, Zainab, Ismail, Leila Cheikh, Aldhaheri, Ayesha, Pineda, Elisa, Miraldo, Marisa, Holford, Dawn Liu, Van den Bulck, Hilde, Hoteit, Maha, Hoteit, Reem, Aljawaldeh, Ayoub, Van Royen, Kathleen, Pabian, Sara, Decorte, Paulien, Cuykx, Isabelle, Teunissen, Lauranna, De Backer, Charlotte
Publikováno v:
In Heliyon November 2023 9(11)
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology August 2022 46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing September 2021 38(3):715-731
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leszczynska, Monika, Goukens, Caroline
In most of previous studies on zero-price effect or free offers, including our own, a large share of participants decide not to accept the offer of a free product. This is particularly surprising in case of products that can bring mere benefits to th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7b18f55b248deb40017ab64b3e1a8a88
Autor:
Leszczynska, Monika, Goukens, Caroline
In most of previous studies on zero-price effect or free offers, including our own, a large share of participants decide not to accept the offer of a free product. This is particularly surprising in case of products that can bring mere benefits to th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::22a5e7732a15f1e59fd8b8e5ce577fac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2015 Dec 01. 42(4), 535-550.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570228