Zobrazeno 1 - 10
of 9 439
pro vyhledávání: '"GOAL ALIGNMENT"'
Autor:
Gaudreau, Coralie1 (AUTHOR) coralie.gaudreau@fsi.ulaval.ca, Chouikh, Arbi2 (AUTHOR) arbi.chouikh.1@ulaval.ca, Guillaumie, Laurence1,3,4 (AUTHOR) laurence.guillaumie@fsi.ulaval.ca, Forget, Daniel5 (AUTHOR) daniel.forget@vraidd.ulaval.ca, Roche, Stéphane6,7 (AUTHOR) laurence.guillaumie@fsi.ulaval.ca
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Nov2024, Vol. 13 Issue 11, p582. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mechergui, Malek, Sreedharan, Sarath
Value alignment problems arise in scenarios where the specified objectives of an AI agent don't match the true underlying objective of its users. The problem has been widely argued to be one of the central safety problems in AI. Unfortunately, most e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.00813
Autor:
Balzano, Marco1 marco.balzano@unive.it, Costa, Grazia Garlatti2 grazia.garlatticosta@units.it, Bortoluzzi, Guido3 guido.bortoluzzi@deams.units.it
Publikováno v:
Sinergie: Italian Journal of Management. Sep-Dec2023, Vol. 41 Issue 3, p25-48. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Project Management April 2021 39(3):259-269
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mascareño, Jesús1 (AUTHOR) j.m.mascareno@rug.nl, Rietzschel, Eric1 (AUTHOR), Wisse, Barbara1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Creativity & Innovation Management. Mar2020, Vol. 29 Issue 1, p33-48. 16p.