Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"GMAP"'
Autor:
Siska Wati Dewi Purba, Wu-Yuin Hwang
Publikováno v:
Polyglot: Jurnal Ilmiah, Vol 18, Iss 2, Pp 284-304 (2022)
Many studies have considered the use of mobile devices to support learning in different subjects such as English, math, and biology. However, there are not many studies which focus on facilitating physics learning with mobile device supports in authe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f5439c73fc74c45ba90eeeb7d803da5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / Cracow Review of Economics and Management. 987(3):63-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=919856
Publikováno v:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Iss 3(987) (2020)
Cel: Weryfikacja użyteczności rachunkowości zarządczej w raportowaniu zrównoważonego rozwoju. Metodyka badań: System informacyjny rachunkowości zarządczej został opisany z wykorzystaniem standardów GMAP. Zakres informacji dla potrzeb rapor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e68b8273b9964587a55847d4692dba75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Endocrinology, Vol 3 (2012)
The neuropeptide galanin was first discovered 30 years ago. Today, the galanin family consists of galanin, galanin-like peptide (GALP), galanin–message associated peptide (GMAP) and alarin and this family has been shown to be involved in a wide var
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b80062a59c2f41c1bbab026e41133eff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.