Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"GLYNN, CASSANDRA"'
Autor:
Glynn, Cassandra, Spenader, Allison
Publikováno v:
L2 Journal, Vol 12, Iss 2, Pp 72-93 (2020)
This interpretive multiple-case study examines the practices and perspectives of four mid-level and secondary world language teachers in diverse teaching contexts as they design and implement critical content-based instruction units in their classes.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fcabb09ad7645d0be7b03432b8a5d11
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2016 Jul 01. 100(2), 564-568.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44135029
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Curriculum & Pedagogy; Dec2019, Vol. 16 Issue 3, p263-284, 22p
Autor:
Abel, Brigetta1,2, Berroth, Erika3, Djavadghazaryans, Angineh4, Gallagher, Maureen O.5, King, Adam R.6, Chu, Karolina May7, Pfleger, Simone8, Stewart, Faye9, Young, Amy D.10
Publikováno v:
Feminist German Studies. Spring/Summer2020, Vol. 36 Issue 1, p1-23. 23p.
Autor:
LaFountain, Pascale
Publikováno v:
MLN; Apr2023, Vol. 138 Issue 3, p1217-1227, 11p
Autor:
Wu, Xinying, Shao, Bin
Publikováno v:
TESOL Journal; Dec2024, Vol. 15 Issue 4, p1-3, 3p
Autor:
Ritz, Catherine, Sherf, Nicole
Publikováno v:
French Review (0016-111X); May2022, Vol. 95 Issue 4, p99-122, 24p