Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"GIBSON, ROGER C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernard, Omotayo1, Gibson, Roger C.1 roger.gibson02@uwimona.edu.jm, McCaw-Binns, Affette1, Reece, Jody2, Coore-Desai, Charlene2, Shakespeare-Pellington, Sydonnie2, Samms-Vaughan, Maureen2
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/19/2018, Vol. 13 Issue 3, p1-19. 19p.
Autor:
Walker, Ian F., Asher, Laura, Pari, Anees, Attride-Stirling, Jennifer, Oyinloye, Ayoola O., Simmons, Chantelle, Potter, Irad, Rubaine, Virginia, Samuel, June M., Andrewin, Aisha, Flynn, Janett, McGill, Arline L., Greenaway-Duberry, Sharra, Malcom, Alicia B., Mann, Gemma, Razavi, Ahmed, Gibson, Roger C.
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Systems; 8/12/2022, Vol. 16 Issue 1, p1-16, 16p
Supplemental material, Supplementary_Table for A psycho-social analysis of depression, anxiety and student engagement: Effects of parenting practices by Mia A Jules, Donna-Maria B Maynard, Gillian Lowe, Garth Lipps and Roger C Gibson in Clinical Chil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::97dab766b819cdbb2f6a7c376f137dda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social & Economic Studies; 2021, Vol. 70 Issue 3/4, p137-157, 21p