Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"GIAMBALVO, Ornella"'
Autor:
Vittorietti, Martina1 (AUTHOR) martina.vittorietti@unipa.it, Giambalvo, Ornella1 (AUTHOR), Genova, Vincenzo Giuseppe1 (AUTHOR), Aiello, Fabio2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Statistical Methods & Applications. Jun2023, Vol. 32 Issue 2, p509-543. 35p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Busetta, Annalisa, Giambalvo, Ornella
Publikováno v:
Journal of Population Research, 2014 Jan 01. 31(2), 151-192.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43919945
Publikováno v:
Electronic Journal of Applied Statistical Analysis. 2019, Vol. 12 Issue 4, p846-869. 24p.
Autor:
Giovannelli, Lucia, Campisi, Giuseppina, Lama, Anna, Giambalvo, Ornella, Osborn, John, Margiotta, Valerio, Ammatuna, Pietro
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2002 Mar . 185(6), 833-836.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30137759
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2001 Jun 01. 54(3), 275-308.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27526940
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Stats; Dec2022, Vol. 5 Issue 4, p1130-1144, 15p
III Congreso Internacional Virtual de Educación Estadística (CIVEEST), 21-24 febrero de 2019. [www.ugr.es/local/fqm126/civeest.html]
This paper describes an experiment performed at a Vocational School in Palermo during the school year 2010-11.
This paper describes an experiment performed at a Vocational School in Palermo during the school year 2010-11.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::16bf7ec36029157316ad6a87f52ddfb3
http://hdl.handle.net/10481/55244
http://hdl.handle.net/10481/55244
Autor:
GIAMBALVO, Ornella
Il lavoro argomenta l’importanza delle competenze di base in Statistica per tutti i cittadini e in particolar modo per gli studenti delle scuole di ogni ordine e grado. Muovendo dal presupposto che esiste un deficit di competenze degli studenti ita
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::3294bfc41967e5f2726745affcb8593f
http://hdl.handle.net/10447/243583
http://hdl.handle.net/10447/243583